Az e-Zóna Digitális tárolás funkciója biztonságos és hatékony adat és dokumentumkezelést biztosít, mely funkció önállóan és az e-Zóna további elemeivel integráltan is használható.
Megoldásunk védelmet nyújt törlés, megsemmisítés és sérülés ellen, egyúttal biztosítja, hogy az időbélyeggel ellátott, elektronikusan tárolt dokumentumok elérhetőek maradjanak.
Az e-Zóna a Digitális tárolás keretében a dokumentumokat hitelesítve, elektronikus időbélyeggel ellátva tárolja, az archiválás szabályait figyelembe véve. Az adatok igény szerint bármikor csoportosan le- és feltölthetőek, az archivált adatokra pedig egyszerűen végezhetünk összetett kereséseket. NAV ellenőrzés, adatszolgáltatás esetén az archivált adatokról az adatszolgáltatás dokumentumai akár csoportosan is letölthetőek, de egyedi szempontrendszer alapján is összeállítható egy-egy letöltendő dokumentumcsomag.
Az archivált dokumentumokhoz konkrét linkek is átadhatók, amelyek az ERP-ben rögzíthetők, majd szükség esetén egy kattintással elérhetők.
A digitális tároláshoz szükséges fizikai eszközök biztonságos szerverparkban vannak elhelyezve, az adatáramlás pedig szabványos titkosított (https) csatornán keresztül történik, egyéb hardver- és szoftverberuházásra nincs szükség.