Kimenő számlakezelés

KIMENŐ SZÁMLAKEZELÉS

Az e-Zóna kimenő számlakezelő funkciójának köszönhetően minimalizálható a kimenő számlákkal kapcsolatos manuális munka és csökkenthetőek a hibázási lehetőségek.

A legtöbb számlázó program nehezen, korlátozottan vagy egyáltalán nem integrálható a vállalatirányítási rendszerekbe. Az e-Zóna egyik nagy előnye, hogy bármely ERP rendszerhez könnyen illeszthető, így a kimenő számlák automatizált kezelésére is komplex megoldást nyújt.

Az e-Zóna NAV adatkapcsolatának köszönhetően a kimenő számlákról egyszerű, gyors és automatikus XML file formátumú adatszolgáltatás lehetséges, melyen a 2024. januárjában induló e-ÁFA bevallási forma is alapul.



Milyen előnyökkel jár az e-Zóna kimenő számlakezelési megoldása?

  • A manuális munka és a hibázási lehetőségek minimalizálása.
  • Munkafolyamatok egyszerűsítése.
  • Erőforrások csökkentése.
  • Optimális működés és időgazdálkodás.
  • Költséghatékonyság.
  • Eredményesség fokozása.


Kimenő számlázáshoz kapcsolható kiegészítő funkciók

Az e-Zóna rendszer számos kiegészítő funkciót kínál a kimenő számlázási folyamatokhoz, hogy még hatékonyabbá és biztonságosabbá tegye azokat:

  • Hitelesítés e-szignóval: Biztosítsa a számlák hitelességét és jogi érvényességét elektronikus aláírással.
  • Partnereknek való elküldés: Számlák automatikus elküldése partnereinek, szinkronizálva az ERP partnertörzsével.

 

Az e-Zóna kimenő számlakezelési megoldása tökéletes választás azoknak a cégeknek, akik

  • Magas kimenő számlaforgalmat bonyolítanak.
  • Sok partnerrel dolgoznak együtt.
  • Egyedi, a cégre szabott operációs és adminisztratív folyamatokat igényelnek.
  • Vállalatirányítási rendszerrel dolgoznak, amit szeretnének a számlakezelési és NAV adatkapcsolati folyamatokkal összekötve a lehető legmagasabb szinten automatizálni.
  • Az új e-ÁFA bevallási forma szerinti adatszolgáltatást kívánják használni.