KIMENŐ SZÁMLAKEZELÉS
Az e-Zóna kimenő számlakezelő funkciójának köszönhetően minimalizálható a kimenő számlákkal kapcsolatos manuális munka és csökkenthetőek a hibázási lehetőségek.
A legtöbb számlázó program nehezen, korlátozottan vagy egyáltalán nem integrálható a vállalatirányítási rendszerekbe. Az e-Zóna egyik nagy előnye, hogy bármely ERP rendszerhez könnyen illeszthető, így a kimenő számlák automatizált kezelésére is komplex megoldást nyújt.
Az e-Zóna NAV adatkapcsolatának köszönhetően a kimenő számlákról egyszerű, gyors és automatikus XML file formátumú adatszolgáltatás lehetséges, melyen a 2024. januárjában induló e-ÁFA bevallási forma is alapul.
Milyen előnyökkel jár az e-Zóna kimenő számlakezelési megoldása?
- A manuális munka és a hibázási lehetőségek minimalizálása.
- Munkafolyamatok egyszerűsítése.
- Erőforrások csökkentése.
- Optimális működés és időgazdálkodás.
- Költséghatékonyság.
- Eredményesség fokozása.
Kimenő számlázáshoz kapcsolható kiegészítő funkciók
Az e-Zóna rendszer számos kiegészítő funkciót kínál a kimenő számlázási folyamatokhoz, hogy még hatékonyabbá és biztonságosabbá tegye azokat:
- Hitelesítés e-szignóval: Biztosítsa a számlák hitelességét és jogi érvényességét elektronikus aláírással.
- Partnereknek való elküldés: Számlák automatikus elküldése partnereinek, szinkronizálva az ERP partnertörzsével.
Az e-Zóna kimenő számlakezelési megoldása tökéletes választás azoknak a cégeknek, akik
- Magas kimenő számlaforgalmat bonyolítanak.
- Sok partnerrel dolgoznak együtt.
- Egyedi, a cégre szabott operációs és adminisztratív folyamatokat igényelnek.
- Vállalatirányítási rendszerrel dolgoznak, amit szeretnének a számlakezelési és NAV adatkapcsolati folyamatokkal összekötve a lehető legmagasabb szinten automatizálni.
- Az új e-ÁFA bevallási forma szerinti adatszolgáltatást kívánják használni.